top of page
  • 作家相片Airgle (HK&MO)

消費券點用好💵?買Airgle AG25空氣清新機!

喵奴大大話話都買過6-7部空氣清新機,有大有細,就連車廂內🚘都有部。其實車廂內嘅空氣係最惡劣,因為馬路太多廢氣😶‍🌫️,好容易走入車廂中,廢氣再經冷氣隔塵網不停噴返出嚟,變成惡性循環🦠,大家就喺車內不停吸廢氣,真係「連呼吸都係錯😵‍💫」!

最近我喺商場搭升降機時見到有部空氣清新機掛喺天花,忍唔住上網睇睇佢嘅spec,覺得太啱我喇!即刻入手!


🎉佢就係Airgle嘅AG25空氣清新機啦。


我一開始係睇中佢細細部,又夠晒薄,原來佢只有70mm高, 241mm闊, 241mm深,淨重只係1.5kg,放喺書房📚或琴檯🎹上面完全唔阻掟,放喺車廂內🚗都可以,仲非常美觀呢!


打開包裝盒


磨砂黑面,高貴而型格


背面


側面

另一面輕輕一按,濾網格就會彈出


駁上電源再輕按Power位,著紅燈就代表開始過濾


講完外型,就到重頭戲 - 過濾功能啦。

結合三重過濾及殺菌技術

🍀H14級「cHEPA」及「特級活性碳」過濾技術

可以迅速過濾99.999%小至0.003微米有害微粒,如粉塵、花粉🌸、煙霧、塵蟎、霉菌孢子、動物皮屑、細菌及病毒🦠(新冠病毒的大小為0.1微米)等污染物,亦能過濾冷氣系統釋出的霉菌、灰塵及塵蟎等多種空氣污染物。


🍀特級活性碳技術

Airgle特級活性碳濾網可以吸附喺皮革、塑膠同纖維紡纖釋放嘅煙霧、異味和其他揮發性的有機化合物,有效降解室內或車內空氣污染。


🍀美國專利光觸媒UVC殺菌技術

AG25更配置Airgle研發全球第一款『光觸媒+UVC』組件,組件表面塗有二氧化鈦(光觸媒),可以去除空氣中的細菌、病毒、甲醛、VOC等有機化合物,在紫外線UVC燈光的照射下🔦,形成具有強氧化性的羥基自由基,可將小於0.01微米嘅污染物被轉換成無害物質,持續殺滅細菌同病毒,效能高達99.999%。


Airgle AG25 特色

⭐️細小機身,輕巧易攜

Airgle AG25非常輕巧,附有12V汽車煙頭充電器:一開車AG25就會自動開啟,熄車就會跟住熄,夠晒方便。另外仲有座椅背帶,可以將機身掛喺椅背,安裝仲非常方便,喵奴一個人都可以輕鬆完成。


⭐️旅行/ staycation必備

AG25配備全球通用電壓 (100-240V),去邊個國家都啱用。宜家冇得飛,好多人都會選擇去酒店staycation,不過酒店好多都係中央冷氣,空氣質素可想而知。帶埋AG25去,可確保一家人吸到清新空氣,瞓都瞓得健康啲。


左:全球通用電壓

右:12V汽車煙頭充電器


⭐️延長淨化,加倍潔淨

為使你每次進入車廂時能呼吸到清新空氣,AG25設有「自動延長淨化」功能,當停車熄匙後,空氣清新機仍會繼續運作一段時間然後自動關閉,讓車廂時刻保持潔淨空氣。(如需啟動此項功能建議去車行搵專業人士將電源接駁至汽車電池丫。)


⭐️設有安全保護裝置

AG25內置高溫保護裝置,當室內溫度高於45°C,就會自動切換至待機狀態並停止運作;當溫度回復正常,機器會重新開啟。另外佢亦內置電壓保護裝置,當電壓低於12V時,機器會即時停止運作,以確保安全運作。


喵奴試過將AG25放過喺書房📚、睡房🛌同埋車內🚗各一星期,真心覺得買過咁多部空氣清新機,佢係最令我滿意💯!

喵奴書房有好多書,所以灰塵都幾勁🦠,貓毛🐱更加避唔到,將AG25放入書房唔使一個鐘,已經覺得房中冇晒噏味(多書嘅朋友應該明白係咩味),仲好明顯見到啲貓毛依附咗喺機上,用毛巾輕輕一抹就抹走AG25表面嘅貓毛同灰塵,公子們👦🏻喺房中睇書或者練琴都唔怕吸入灰塵/貓毛啦。


書房/琴房


有鼻敏感嘅羅宋湯喺睡房瞓,成日到晚上零晨就會打噴嚏,但自從將AG25放入睡房後,佢真係冇再乞痴喇!實在太神奇啦!即刻想揼咗房中大大部嘅國產空氣清新機哈哈!


睡房(其實都有好多書哈哈)


最近我再將AG25掛喺車廂內睇吓個分別。喵奴之前都有裝過其他牌子嘅空氣清新機,但效果不大,車廂內仍然會有異味🤢,有時揸揸吓車仲會見到車內嘅懸浮灰塵😶‍🌫️,但裝咗AG25後,一開車就會聽到「叮叮叮」清脆嘅開關聲,好快就唔再聞到車嘅異味,第一日掛AG25揸去學校接哥哥放學,佢一上到車就問我「媽咪點解架車乾淨咗嘅?」原來佢平時喺車度都見到有塵飛來飛去,但裝咗AG25後我揸咗20分鐘到學校,已經可以將車內嘅廢氣吸走,連肉眼見到嘅灰塵都吸走埋。小朋友玩完喺車瞓幾耐都唔怕佢哋會吸到廢氣啦



Airgle AG25細細部,但功能非常強大,嚟緊政府發放消費券,用嚟買AG25保護家人健康就最適合!


文章轉載自金寶湯與羅宋湯

233 次查看
bottom of page